Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008

Μακετούδι εργασίας 1:500


4 σχόλια:

Unknown είπε...

καλησπέρα! ευχαριστώ για την παρακολούθηση!συνάδελφος, έτσι? στη διπλωματική, ε? κι εγώ, κάπου εκεί κοντά (στο 5ο έτος)...! εδώ στην Αθήνα είσαι?

alex from planet Mab είπε...

Ξάνθη είμαι. Θα κατέβω Αθήνα μια βδομάδα για πρωτοχρονιά και πάλι πίσω, γιατί είμαι 6ο έτος και θέλω πτυχίο τον Ιούνη ΚΟΛΑΣΜΕΝΑ. Ποιούς καθηγητές έχεις αλήθεια τώρα στο 5ο;

Unknown είπε...

α, ωραία! έχω στη σύνθεση τον ρόκα και τον βασιλάτο, και έχω πάρει ειδικό χωροταξίας (λίγο κάψιμο) και εκεί έχω την Παναγιωτάτου..

alex from planet Mab είπε...

χωροταξία Μπρρρρ.... ανατριχιάζω! Η αλήθεια είναι ότι πολεοδομίες και χωροταξίες δεν είναι οι αδυναμίες μου. Εμένα δως μου σύνθεση και μικροπεριβάλλον και την ψυχή μου πάρε. Ο Μπίρης εξακολουθεί να κάνει τον κόσμο να κλαίει; (από απογοήτευση, νεύρα, συγκίνηση)