Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009

Ηλίθια λίστα με στόχους για τη νέα χρονιά. Θέλω:

  1. πτυχίο (τον Ιούνη, σας παρακαλώώώώώ...)
  2. διάλεξη (το Φλεβάρη, έλεος!)
  3. να μάθω να μην είμαι τόσο σκύλα
  4. να πάω επιτέλους ξανά στη Βαρκελώνη, πριν βρω δουλειά
  5. να βρω δουλειά (μετά το πτυχίο)
  6. να σταματήσω να τρώω τα νύχια μου όταν φρικάρω
  7. να σταματήσω να κάνω παρανοϊκές σκέψεις και σενάρια
  8. να προσπαθήσω να μην έχω υψηλές προσδοκίες, από άτομα χωρίς δυνατότητες
  9. να εκτυπώνω τα e-books και να μην βγάζω τα μάτια μου στην οθόνη
  10. να μην ψάχνω να βρω τι πάει στραβά, όταν όλα πάνε αντικειμενικά τέλεια

2 σχόλια:

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χμμμ, 6,7,10 κι εγώ

-και γαμώτο μ αρέσουν πολύ τα νύχια μου όταν μακραίνουν-

άντε μακάρι να καταφέρουμε τα 6.7.10 και τα άλλα που δεν έχουμε κοινά..

αλλά είπαμε: το 2009 θα είναι η καλύτερη χρονιά έβερ =)

alex from planet Mab είπε...

καλώς ήρθες! Θέλω πολύ να γίνω πιστή οπαδός της αίρεσης "το 2009 θα 'ναι η καλύτερη χρονιά έβερ", αλλά πάντα ήμουν λιγάκι δύσπιστη. Γεράματα..