Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Άγχος, εκνευρισμός, εντάσεις και άλλα τέτοια χαρούμενα.


Πίσω στη σχολή σήμερα.. Οργανώσαμε λιγάκι τη διάλεξη, βάλαμε κάτι συμπληρωματικά κεφάλαια και ξανακοιτάξαμε την μακέτα. Οπότε και αρχίσαμε να την ξηλώνουμε και να κόβουμε και να ράβουμε. Καλό; Κακό; άγνωστο.. Οι καθηγητές έχουν να μας δουν γύρω στον 1,5 μήνα και ελπίζω ότι θα μας δουν αυτή τη βδομάδα, γιατί -σοβαρά τώρα- το 'χουμε ανάγκη. Και όχι μόνο για ψυχολογικούς λόγους..

Εχθές ήταν μια ωραία βραδιά. Βγήκαμε πάλι όλοι οι αιώνιοι μαζί. Πάλι στο Ντίλι. Η Αλκμήνη, ο Χρήστος, εγώ, η Σοφία, η Κατερίνα, η Κατερίνα 2, η Ρενάτα, ο Άγης, ο Άγγελος, η Μαίρη.. Ποοοολύ αλκοόλ, αρκετό κέφι, ανέκδοτα (;! έχω να διασκεδάσω με ανέκδοτο αιώνες), αγκαλιές. Ξορκίσαμε τα άγχη μας από τις 12 το βράδυ ως τις 6.30 το πρωί, αλλά ο εξορκισμός δεν πέτυχε. Το πρωί ήταν όλα πάλι δίπλα στο κρεβάτι μου, κρυμμένα κάτω απ' τις εφημερίδες.
Η αλήθεια είναι ότι η περιρρέουσα ατμόσφαιρα δεν είναι και η καλύτερη. Οι φίλοι περνάνε διάφορα ζόρια (αχ ο έρωτας, αχ το πτυχίο, αχ τα μεταπτυχιακά) και με εξαίρεση την Κατερίνα 2, που γύρισε απ' τις διακοπές με νέο (φτου να μην το ματιάσω) αίσθημα, οι υπόλοιποι γεμίζουν το χώρο με αρνητικά vibes. Κι εγώ δεν είμαι στα καλύτερά μου και φαίνεται ότι χρησιμοποίησα έναν-δυο ανθρώπους σαν σάκους τους μποξ, άθελά μου. Έβγαλα τα νεύρα και την έντασή μου σε ανθρώπους που έχουν επίσης λόγους να έχουν νεύρα και εντάσεις. Αλλά οι φίλοι έχουν κατανόηση (ελπίζω..).

Νιώθω πολύ έντονη την ανάγκη για αλλαγή παραστάσεων. Θα ήθελα να βάλω 6-7 άτομα σε ένα βανάκι και να πάμε κάπου απίστευτα κλισέ και να λιώνουμε κάτω απ' τον ήλιο πίνοντας γάλα καρύδας ή να καθόμαστε γύρω απ' το τζάκι τρώγοντας μπισκότα κανέλας Να χαλαρώσουμε και να εμφανιστούν ξανά οι χαλαροί, καλοί εαυτοί μας..

Γενικά με φθείρει πολύ αυτή η αόριστη πίεση χρόνου.. Ξέρω ότι πρέπει να τελειώσει την διάλεξη, για να την παραδώσω κάπου τώρα κοντά. Ξέρω ότι πρέπει να τελειώσω την διπλωματική, για να την παραδώσω κάπου το καλοκαίρι.. Η ζωή μου θα ήταν πολύ πιο εύκολη, αν υπήρχαν συγκεκριμένες ημερομηνίες, νομίζω.

2 σχόλια:

Nefeli είπε...

πολυ καλημερα σας :)
μας αρεσει η ηρεμια που εκπεμπει το blog σας κι ας μιλαει για αγχος, μας αρεσει που σας αρεσουν τα μπισκοτα κανελας!
καλη υπολοιπη δευτερα (:

alex from planet Mab είπε...

Nefeli μας αρέσει που σας αρέσουμε =)