Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009

Έρχεται το τέλος του κόσμου.


Αυτή η ζωγραφιά έγινε χάρη σε μια φράση του Amberclock και του υποσχέθηκα να την ανεβάσω, για να την δει. (Στο είπα ότι είναι σουρεαλιστική, μη γκρινιάξεις τώρα!)

Είμαι σίγουρη ότι έρχεται το τέλος του κόσμου, γιατί:
  • Βούλωσε (πάλι) ο νεροχύτης μου.
  • Πήγα στο σούπερ μάρκετ (για ξεβουλωτικό, ντε!) και υπήρχε μια τεράστια ουρά και όλοι αγόραζαν τόνους κωλόχαρτα. Τόνους. Ή γίνεται πόλεμος και δεν το πήρα χαμπάρι, ή είχε προσφορά ο Μαρινόπουλος.
  • Η γραμματεία των πολιτικών μηχανικών του Δημοκριτείου μου απάντησε σε mail που έστειλα χθες το βράδυ, σήμερα, πρωί- πρωί. Μα είναι γραμματεία, για όνομα του Θεού! Υποτίθεται ότι είναι φτιαγμένη για να κάνει τις ζωές μας δύσκολες! Τι ύποπτες ενέργειες είναι αυτές;
  • Ο αδελφός μου τρώει διαρκώς κατεψυγμένες πίτσες και είναι ζωντανός. Εγώ σήμερα πήγα να φάω κατεψυγμένη πίτσα, γιατί βαριόμουν τραγικά να μαγειρέψω, και ένιωσα ότι τρώω πολυμερή πετρελαίου. Άρα ο αδελφός μου είναι cyborg και υπάρχουν κι άλλοι ανάμεσά μας.
  • Η ΔΕΗ ήρθε εκατό ευρώ και δεν έχω εργοστάσιο κρυμμένο στο σπίτι μου.
  • Νομίζω ότι καταλαβαίνω τελικά πως πήζει αυτό το διαολεμένο το μπετόν (ενώ δεν έχω ιδέα από χημεία).
Δεν μπορώ να συνεχίσω να αγνοώ τα παράδοξα σημάδια. Κάτι θα μου συμβεί από μέρα σε μέρα. Φεύγω. Πάω να βρω ένα πυρηνικό καταφύγιο.

7 σχόλια:

Το Ψωλικό Εξπρές είπε...

xaxaxaxaxaxaxaxa!!!

kalos se vrika!!!!
o aderfos sou eimai sigouri pos tha einai o monos anthropos (mazi me tis katsarides)pou tha epiviosei apo enan puriniko polemo!!

alex from planet Mab είπε...

καλώς σε βρήκα κι εγώ. Ο αδελφός μου είναι μια ανθεκτικότατη μάστιγα, πράγματι, αλλά δυστυχώς του έχω τρομερή αδυναμία, όπως σε κάθε τι παράδοξο =)

Amberclock είπε...

Γιατί να γκρινιάξω? Νόμιζα πως θα 'χες καταλάβει πόσο καλή σχέση με τον σουρρεαλισμό έχω :Ρ

Και βασικά, μου αρέσει πάρα πολύ το concept της ζωγραφιάς. Και τα χρώματα βασικά :)

Όσο για το τέλος του κόσμου, νομίζω το πιο ανησυχητικό σημάδι ήταν το τρίτο.

alex from planet Mab είπε...

χαίρομαι που σου άρεσε =)
ανησυχώ όμως. Αν κατάλαβες το concept σου χρειάζεται κι εσένα ψυχίατρος. έλα στον δικό μου, μπορεί να μας κάνει και καλύτερη τιμή.

Natalie είπε...

to telos tou kosmou odws
plhsiazei.
exw k allo shmadi g esena:
exei kairo n provlhthei diafhmish tu xatzhgiannh g tn cosmote.

ps.katepsygmenes pitses??mono oi katsarides k oi katepsygmenes pitses (k o xatzhgiannhs) tha epiviwsun apo pyrhniko polemo:P

alex from planet Mab είπε...

@Natalie: Πόσο πολύ συμφωνώ μαζί σου! Μισώ τον Χατζιγιάννη και ο αδελφός μου μου αποκάλυψε ότι οι κατεψυγμένες πίτσες δεν ψήνονται, αλλά μόνον καίγονται!!! (too drunk too write..)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χαχαχα, να κι η δικιά μου μπαταρία θετικής ενέργειας :D

ρε η ζωγραφιά είναι υπέροχήηηηηηηη!!!
είναι παν-χαρούμενη! -εγώ την έφτιαξα τη λέξη σους =Ρ-

αυτό με τον χατζηγιάννη κι εγώ το πρόσεξα, στις διαφημίσεις το 11888 δεν έχει πια σάουντρακ δικό του!!!