Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Μικρά όμορφα πράγματα απ' το Σ/Κ που πέρασε.

  • η διάλεξη επιτέλους διορθώθηκε από την Ξάνθη και μπορεί να μπει στην τελική της φάση πλέον
  • κι εγώ και η Αλκ μπορέσαμε να δουλέψουμε ένα γεμάτο 13ωρο, χωρίς χάζεμα και τριγύρισμα στα φιλικά καμαρίνια και βγάλαμε πολλή (και νομίζω καλή) δουλειά, με αποτέλεσμα να νιώθω γεμάτη
  • μοιράστηκα το Σάββατο με έναν άνθρωπο που προκαλεί το μυαλό μου να πάρει γρήγορες στροφές και σκέφτηκα πράγματα για τον χαρακτήρα μου που δεν τα είχα συνειδητοποιήσει, πράγμα που είχε αιώνες να συμβεί και με εξέπληξε ευχάριστα (αν και δεν μπορώ να πω το ίδιο για τα πράγματα που συνειδητοποίησα για τον εαυτό μου)
  • το ζώδιό μου επιτέλους άρχισε να έχει θετικές προβλέψεις, όχι για την βδομάδα, όχι για το μήνα, αλλά μέχρι τον Ιούνη! Αμέ! :Ρ
  • η Αλκμήνη σταμάτησε να με κοροϊδεύει για τα Chupa Chups με γεύση καρπούζι, υπέκυψε και πήρε ένα και μάλιστα ζήτησε αύριο να της πάω ένα "με γεύση φράουλα και τσίχλα στο κέντρο. Πες μου πως θα μου το φέρεις, έστω κι αν είναι ψέμα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: